تحقیق معرفی ابزارهای مشتری مداری در نظام اداری-دولتی (مورد مطالعه سازمانها و ادارات دولتی استان یزد)، در قالب فایل pdf و در 34 صفحه. مشتری مداری مفهومی است که در بخش بازرگانی به عنوان یک ابزار مهم برای برتری جستن و ایجاد مزیت رقابتی قابل استفاده است ...
تحقیق بررسی عوامل مرتبط با کیفیت و فروش (مطالعه شرکت فولاد آلیاژی یزد)، در قالب فایل pdf و در حجم 109 صفحه. قیمتهای فولاد در سال 2010 روند صعودی یکنواختی داشته و حول محور قیمت 500 دلار بر تن نوسان داشت که در سال 2010، قیمت فولاد خام در بازار فلزات لندن نسبت به ...
دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید، با عنوان فناوری ، در حجم 34 اسلاید. نخستین پژوهش پیرامون فناوری به عنوان یک عامل تعیین کننده ساختار سازمانی، در اواسط دهه 1960 به وسیله ...
دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و بازازیابی ویروسی، در قالب فایل pdf و در حجم 24 اسلاید، همراه با فایل توضیحات در 5 صفحه. یکی از مباحث مهم در عملکرد مصرف کننده درک چگونگی تصمیم گیری مصرف کنندگان می باشد که همیشه مورد توجه محققان . بازاریان ومدیران صنعتی است ...
مجموعه ای بزرگ و غنی از مفاهیم، ابزار و روش ها است که به سازمان این اجازه را می دهد تا با هر کسی که با آنها ارتباط برقرار می کند آنها را درک کند و خدمات رسانی کند. CRM در مورد جمع آوری اطلاعات است که برای خدمات رسانی به مشتری بکار می رود –خدمات شامل اطلاعات اصلی مثل اسم آدرس تاریخ بازدید و خری