مرجع کامل نمونه سوالات دانشجویی ، دانش آموزی

نمونه سوالات دانشجویی و درسی

مرجع کامل نمونه سوالات دانشجویی ، دانش آموزی

نمونه سوالات دانشجویی و درسی

انتقال دهنده هایی برای جذب وتخصیص ترکیبات نیتروژن آلی در گیاهان

انتقال-دهنده-هایی-برای-جذب-وتخصیص-ترکیبات-نیتروژن-آلی-در-گیاهان
انتقال دهنده هایی برای جذب وتخصیص ترکیبات نیتروژن آلی در گیاهان
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx.pdf
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 162 کیلوبایت
قیمت: 23200 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده با عنوان انتقال دهنده هایی برای جذب وتخصیص ترکیبات نیتروژن آلی در گیاهان، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله به زبان انگلیسی.

عنوان اصلی مقاله:
Transporters for uptake and allocation of organic nitrogen compounds in plants

سال چاپ: 2007
محل انتشار:
FEBS Letters 581 (2007) 2281–2289

نمونه ترجمه مقاله:
چکیده:
نیتروژن یک عنصرغذایی پرمصرف ضروری برای رشد گیاه می باشد. به دنبال جذب از خاک یا جذب درگیاه، ترکیبات نیتروژن آلی بین اندامک ها از یک سلول به سلول دیگر و در فواصل طولانی در پشتیبانی از متابولیسم و رشد گیاه انتقال می یابد .این فرایندهای جابجایی برای نقش انتقال دهنده غشاء یکپارچه موردنیاز هستند. این بررسی به طور خلاصه درک کنونی ما را درباره ی مکانیسم های ملکولی فرآیندهای انتقال نیتروژن آلی ارائه می دهد که همراه با تمرکز بر اسید آمینه، انتقال دهنده های پپتید (peptid) و(ureide) می باشد.

۱-مقدمه:
نیتروژن (N) ازلحاظ کمی مهمترین ماده مغذی برای رشد گیاه و تولید آن می باشد گیاهان راهبردهای گوناگون و پبچیده ای را برای اکتساب، جذب و تقسیم بندی بکار می گیرند.جذب نیتروژن روزنه ها (برگها ،گلها‌ و دانه ها) برای فیزیولوژی گیاهان به صورت یکپارچه و برای رشد گیاه ضروری است. علاوه بر این،اختصاص مجدد نیتروژن ذخیره شده به عنوان ذخیره های پروتئین در طی دوره ی پیرشدن برگ، جوانه زنی، رشد بهاره ای چندساله و رشدگیاهان جدید از زایده ها و سایرقسمت های قابل تکثیر تولید مثلی مهم می باشد. غشاهای بیولوژویکی موانع طبیعی ای را برای حرکت فرایند جذب درگیاه فراهم می آورند، اما وجود فعالیت بسیار تنظیم شده پروتئین های انتقال برای توزیع کنترل شده درسلولها وهمچنین ...

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
انتقال دهنده هایی برای ترکیبات نیتروژن آلی درگیاهان 
انتقال دهنده های اسید آمینه
انتقال دهنده های اسیدآمینه خانواده ATF: ATF
انتقال دهنده های اسیدآمینه، خانواده APC 
انتقال دهنده های اسیدآمینه در دیگر خانواده های ژنی
انتقال دهنده هایUreide
انتقال دهنده های پپتید
انتقال درون سلولی و میان سلولی نیتروژن الی
جذب ترکیبات نیتروژن الی از خاک 
انتقال فاصله طولانی نیتروژن آلی
جابجایی (انتقال) N الی در مرحله رشد و جوانه زنی دانه
نتیجه گیری


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله ترجمه شده تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند

مقاله-ترجمه-شده-تاثیر-مدیریت-برند-داخلی-بر-رضایت-شغلی-کارمند
مقاله ترجمه شده تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc.pdf
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 647 کیلوبایت
قیمت: 23200 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند، تعهد به برند و تمایل به ماندن[با سازمان]، در قالب فایل word و در حجم 21 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله مربوطه.

عنوان لاتین مقاله:
The impact of internal brand management on employee job satisfaction, brand commitment and intention to stay




بخشی از ترجمه:
کارکنان بانک حامیان موثر و بالقوه برای برندتان هستند. با این حال، اکثر مؤسسات مالی، وقت، توجه یا هزینه محدودی را برای بازاریابی و برندسازی داخلی صرف می کنند. بسیاری از کارکنان حتی درباره آنچه به معنای برند است، آموزش نمی بینند. هنگامی که کارکنان حامیان برند هستند، آن ها تمایز برند را ایجاد می کنند. شرکت ها باید برندسازی داخلی را به دلایل مختلف دربرگیرند، از جمله: برندسازی منجر به افزایش وفاداری به شرکت و طول عمر شغل می شود، کارکنان را قادر می سازد تا خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد، کارکنان را تشویق می کند که به برند برای انجام کار سخت تر و بهتر اعتقاد داشته باشند. کارکنان باید ارزشمندترین حامیان برند شما باشند(P.23).
بسیاری از محققان دانشگاهی به بررسی روش هایی پرداختند که در آنها مدیران نمی توانند به تشویق شدن برای انجام تعهد در میان کارکنان بانک اقدام کنند (Wallace و همکارانش 2013). بخش مهمی از تحقیقات نشان دهنده اهمیت مزایا برندسازی داخلی می باشد. در بررسی(1987)Gummeson، کارکنان باید با رسالت، اهداف و راهبردهای یک سازمان آشنا باشند. (2000)Berry بیان کرد ارائه دهندگان خدمات باید برای ایجاد یا نقض برند اقدام کنند. آن ها باید برند ایجاد شده فروشنده را به برند مبتنی بر تجربه مشتری تبدیل کنند(P.135). (2002)Schultz-Chernatony ادعا کردند که سازمان ها برای ارائه برند ایده آل به کارکنان متکی هستند. اولین تجربه مشتری از برند غالباً بوسیله رفتار شغلی و عملکرد کارکنان تحت تاثیر قرار می گیرد(de chernatony و همکارانش 2003). (2006)de chernatony و Cottam ویژگی های برند را توصیف کردند که در آن رفتار کارمند به طور خودکار مبتنی بر برند می باشد(P.626). (2007)Punjaisri-Wilson بیان کردند برندسازی داخلی نه تنها عملکرد برند بلکه نگرش کارکنان را به سمت برند و عملکرد کارکنان تحت تاثیر قرار می دهد(P.57). Morhart و همکارانش(2009) ادعا کردند که آگاهی های مشتریان از برند خدمات عمدتاً به رفتار کارکنانی که بیشتر با آن ها سروکار دارند(مقدم هستند) بستگی دارد(P.122). de chernatony و همکارانش(2003) دریافتند هنگام توسعه برند خدمات، کار و فعالیت بیشتر بر حسب فرهنگ و برندسازی داخلی سازمان مورد نیاز است(P.1).

فهرست مطالب:
مقدمه
پیشینه نظری و گسترش فرضیه ها
تکامل مدیریت برند داخلی از بازاریابی داخلی
مفهوم جدید مدیریت برند داخلی
تعهد برند
رضایت شغلی
روش تحقیق
نمونه گیری
توسعه ابزاری
روش آنالیز
نتایج
مدل مسیر 
و ...
تحلیل عاملی کاوشی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق بررسی جامع اینترنت و کسب و کار و بازاریابی در حوزه ICT

تحقیق-بررسی-جامع-اینترنت-و-کسب-و-کار-و-بازاریابی-در-حوزه-ict
تحقیق بررسی جامع اینترنت و کسب و کار و بازاریابی در حوزه ICT
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 692 کیلوبایت
قیمت: 15990 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی جامع اینترنت و کسب و کار و بازاریابی در حوزه ICT، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 35 صفحه.

بخشی از متن:
تجارت الکترونیک؛ عبارت است از تعامل سیستم های ارتباطی، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و امنیت که به‌کمک آنها امکان مبادله اطلاعات تجاری در خصوص فروش محصولات و یا خدمات میسر می شود. در  تعاملات تجاری و الکترونیک ، رعایت حقوق مصرف‌ کننده از جمله حقوق شخصی , حافظت از اطلاعات و اطلاعات تجاری الکترونیک، رعایت  قوانین تجارى بصورت شفاف و روشن به‌منظور ایجاد یک بازار الکترونیک مطمئن و معتبر از اهمیت بالائی برخوارداراست.
ویژکی تجارت الکترونیک، شامل به اشتراک گذاشتن اطلاعات کسب وکار، تعامل ارتباط تجاری و هدایت فرآیند تجارت یه سوی تجارت الکترونیک به‌وسیله شبکه های ارتباطی است. تجارت الکترونیک شامل طیف گسترده ای از فعالیتها و تخصصها از جمله امنیت در معاملات، اعتماد و اعتبار در معاملات، قانونمندی کسب و کار ، مکانیزم پرداخت، چگونگی تبلیغات، ارائه کاتالوگ های الکترونیک ...

فهرست کلی مطالب: 
تاریخ اینترنت در ایران 
شبکه های اینترنت
کاربرد های اینترنت
بازاریابی و تبلیغات
اهمیت بازاریابی
انواع بازاریابی ها
تفاوت بازاریابی و تبلیغات
مزایای کسب و کار الکترونیک در بازار یابی
تاریخ اینترنت در ایران 
شبکه های اینترنت
کاربرد های اینترنت
بازاریابی و تبلیغاتفناوری اطلاعات و ارتباطات (ict)
دورکاری
مشاغل مناسب برای دور کاری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل آزمون درس 5 و 6 فارسی پایه پنجم (چنار و کدوبن وسرود ملی)

فایل-آزمون-درس-5-و-6-فارسی-پایه-پنجم-(چنار-و-کدوبن-وسرود-ملی)
فایل آزمون درس 5 و 6 فارسی پایه پنجم (چنار و کدوبن وسرود ملی)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 56 کیلوبایت
قیمت: 2800 تومان

توضیحات:
فایل آزمون درس 5 و6 فارسی پایه پنجم با موضوع چنار و کدوبن و سرود ملی، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 3 صفحه.

این امتحان شامل 9 سوال کاملا استاندارد در حوزه معنی شعر، معنی کلمات، هم خانواده ، بند نویسی ، نگارش می باشد و توسط معلم مربوطه آماده شده است.

بخشی از متن:
  داستان «چنار و کدوبن » با کدام ضرب المثل زیر ارتباط دارد؟
الف) بزرگی به سال است نه به سن                                  ب) تونیکی می کن و در دجله انداز
        ج) با یک گل بهار نمی شود                                            د) قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نمونه سوالات رفتار سازمانی رابینز + پاسخ تشریحی

نمونه-سوالات-رفتار-سازمانی-رابینز--پاسخ-تشریحی
نمونه سوالات رفتار سازمانی رابینز + پاسخ تشریحی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 144 کیلوبایت
قیمت: 8900 تومان

توضیحات:
نمونه سوالات و پاسخ تشریحی کتاب مبانی رفتار سازمانی تالیف استیفن.پی .رابینز، مترجمان دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی، در قالب فایل word و در حجم 49 صفحه.


این فایل مربوط به تمامی فصول از فصل 1 تا 17 می باشد و قابل استفاده برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت در همه گرایش ها می باشد.


فهرست مطالب:
فصل 1: پیش درآمدی بر رفتار سازمانی - 16 سوال
فصل 2: رفتار سازمانی در سطح جهانی - 2 سوال
فصل3: مبانی رفتار فرد - 15 سوال
فصل 4: مفاهیم اصلی انگیزش - 8 سوال
فصل 5 : انگیزش از مفاهیم تا کاربرد - 9 سوال
فصل 6 :تصمیم گیری فردی - 4 سوال
فصل 7: مبانی رفتار گروه - 5 سوال
فصل 8 : شناخت تیم -10 سوال
فصل 9: ارتباطات - 6 سوال
فصل 10: رهبری - 7 سوال
فصل 11: قدرت و سیاست - 8 سوال
فصل 12: تعارض و مذاکره - 5 سوال
فصل 13: ساختار سازمانی - 15 سوال
فصل 14 تکنولوژی و طرح ریزی شغل - 10 سوال
فصل 15: ارزیابی عملکرد و سیستم پاداش - 12 سوال
فصل 16: فرهنگ سازمانی - 11 سوال
فصل 17 :تغییر و بهبود سازمانی - 14 سوال 

تمام سوالات همراه با پاسخ تشریحی کامل و جامع می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.