مرجع کامل نمونه سوالات دانشجویی ، دانش آموزی

نمونه سوالات دانشجویی و درسی

مرجع کامل نمونه سوالات دانشجویی ، دانش آموزی

نمونه سوالات دانشجویی و درسی

تحقیق بررسی جامع اینترنت و کسب و کار و بازاریابی در حوزه ICT

تحقیق-بررسی-جامع-اینترنت-و-کسب-و-کار-و-بازاریابی-در-حوزه-ict
تحقیق بررسی جامع اینترنت و کسب و کار و بازاریابی در حوزه ICT
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 692 کیلوبایت
قیمت: 15990 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی جامع اینترنت و کسب و کار و بازاریابی در حوزه ICT، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 35 صفحه.

بخشی از متن:
تجارت الکترونیک؛ عبارت است از تعامل سیستم های ارتباطی، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و امنیت که به‌کمک آنها امکان مبادله اطلاعات تجاری در خصوص فروش محصولات و یا خدمات میسر می شود. در  تعاملات تجاری و الکترونیک ، رعایت حقوق مصرف‌ کننده از جمله حقوق شخصی , حافظت از اطلاعات و اطلاعات تجاری الکترونیک، رعایت  قوانین تجارى بصورت شفاف و روشن به‌منظور ایجاد یک بازار الکترونیک مطمئن و معتبر از اهمیت بالائی برخوارداراست.
ویژکی تجارت الکترونیک، شامل به اشتراک گذاشتن اطلاعات کسب وکار، تعامل ارتباط تجاری و هدایت فرآیند تجارت یه سوی تجارت الکترونیک به‌وسیله شبکه های ارتباطی است. تجارت الکترونیک شامل طیف گسترده ای از فعالیتها و تخصصها از جمله امنیت در معاملات، اعتماد و اعتبار در معاملات، قانونمندی کسب و کار ، مکانیزم پرداخت، چگونگی تبلیغات، ارائه کاتالوگ های الکترونیک ...

فهرست کلی مطالب: 
تاریخ اینترنت در ایران 
شبکه های اینترنت
کاربرد های اینترنت
بازاریابی و تبلیغات
اهمیت بازاریابی
انواع بازاریابی ها
تفاوت بازاریابی و تبلیغات
مزایای کسب و کار الکترونیک در بازار یابی
تاریخ اینترنت در ایران 
شبکه های اینترنت
کاربرد های اینترنت
بازاریابی و تبلیغاتفناوری اطلاعات و ارتباطات (ict)
دورکاری
مشاغل مناسب برای دور کاری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.